Monday, May 20, 2013

perghhh lap peluh!

Salam, bersiaran dr kole lumpur..yeay sampai jugak hajat turun kl....
Misi pertama bermula ngan terjah nilai3. Pergh lap peluh ok...amat lah panas dkat sana, org tetap ramai.. nampaknye makin kaya la peniaga kat sana dekat2cuti skolah ni kan...dr kol11 lebih tros sampai kol7 kedai pon ala2 je yg bukaka lg ktorg gigih lg tawaf...
Baru plan nk sponser sket2 tok sepupu aku yg nak kawen ujung bulan ni..belom turn aku lg..dah mcmni aku tawaf...aku sendiri cam xcaya je hehehehehe bila balik umah tgk bil....omg pitam!! Seb baik la share 4org klu xmmg pengsan..
Sebenarnye sepupu aku ni xtau pon ape plan kitorg.saje wat suprise..lgpon rasa nya cam xbest lak nk bghadiahsetakat rice cooker, iron ke huhuhu....mcm biasa sgtkan...lgpun sepupu aku ni yg pertama tamatkan zaman bujang yg lain cucu nenek aku sumer xbersedia g lalalalalala....eh bukan...bukan...cuma xde jodoh g..insyaAllah....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...