Monday, June 3, 2013

Semua xkena arini!!

Aish ssh nk ckp,dari pg lg idop aku tonggang langgang arini..ntah kat mane silap pon xtau :(
Masuk opis pagi ni igtkan dapat la buat keja ngan tenang skali.. Bukak je pintu bank sempot nk pitam semua ada,giler ramai org. Xsempat langsung nk duduk. Xsempat langsung nak p toilet!! Omg.. Selepas 4bulan lebih aku keja kat cn mcmni skali org masuk bank!! Aku je lebih 200k duit transaksi masuk!! Letih sgt2 rasa nye arini sakit2 badan rasanya!! Baru arini aku rasa mcm org ckp keja kat branch lg trok dr keja kat HQ..
Rehat kol1 selepas setengah jam br boleh kuar sbb nye ramai giler org! Xsempat nk wat balancing bagai..dah rugi aku :(
Pastu bila petang nk ttp cash skali duit plak short 30hengget!! Adoiii xpasal2 kena ganti benci..benci!! Dpt kuar dr opis pon dah dekat kol7, xsempat nk kemana2 ngan cameron ni kemain jem luar biasa nya adoiii semua xkena arini okes..
So skang nk tido kepala pon dah letih!! Samat malam semua :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...