Sunday, June 9, 2013

selesai sudah

alhamdulillah selesai sudah! bersiaran dr kg tercinta...cuti berbaki 2ari lagi... sok n lusa nk rest puas2...harap2 xde la plan dr abah @ mak nk kemana2 huhu....
story jom...kenduri kawen sebelah sepupu aku akhir nya selesai jugak... akhirnye leh bernafas dgn tenang sudah makcik aku hahaha...
aku start cuti dr rabu lepas, plan nk sampai tgh hari skali malam baru sampai hehehe...mcm2 tempat singgah...lepas gian aku nk makan mc'd...... kepoyoaan di situ! sila jgn muntah...perghh lega....
esok pg khamis aku n adik n sepupu sorg pusing jalan TAR nk beli pape yg ptot...dah alang2 sampai jalan tar kan ape g sopinggggg.....yeayyyy abes duit!! 
malam tu baru mula buat doorgift yg aku n makcik aku sponser tu... hahaha xde la mahal sgt..kira boleh la tambah2 untuk tetamu VVIP wakaakak poyo disitu...,xde la saje buat khas tok kwn2 pengantin jerk...
jom layan pic sket...









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...