Wednesday, June 26, 2013

Bila di renung2

Alhamdulillah pejam celik pejam celik dah 5bulan aku jd warga cameron a.k.a staf kompeni rimau..sape sangka kan rezeki ditgn tuhan.

Bila dipikir2 balik rezeki allah bg mcm2 cara, antara sedar ngan x sedar je. Dia tarik yg ni dia bg yg tu,antara lambat dgn cepat je.

sejak aku keja kat cameron ni aku bergantung ngan gaji basic je huh bila di pk2 mane nak ckop kan..bayar keta,umah sewa,duit banje harian,balik kg, minyak keta semua tu kos ok!! Kdg2 pernah je terlintas...."Adoiiii nyesal nye pindah keja!!" Serius x tipu..

tapi bila pk balik, sejak stay cameron aku kuar g keja kol8.30 ttp xlewat masok opis hehehe.. Klu kat kl 6.30pg dah kena usaha redah jem! Sampai opis lambat jugak!! Aish xleh nk elak lagi..

Arini aku dpt uniform 4pasang skali tudong, xpenah pon terlintas kat kepala masa keja kat kl pon aku xpenah berangan beli kain @ tudung kat jakel ke ariani ke serius aku xmampu! Terasa membazir lak itu aku la kan..org lain aku xtau! Tp arini baju uniform aku made by jakel n ariani okes!! Serius aku terkujat jugak la kan..

Nampak x? Rezeki nama nya kan!! Allah mmg sayang umat nya, ape yg jd mesti ade hikmah mesti ade sebab kan...alhamdulillah

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...