Sunday, April 14, 2013

org lain kawen aku skali serabot!

alkisahnye minggu lepas!! super duper over bz okey! xsempat lgsung nk update blog @ bw bagai....sume nye sbb kenduri jiran aku... a.k.a bespren mak aku! ok la xmau merepek pjg,di jadikn cter nye skangkan aku dah keja kat cameron highlands so kekdah nye bunga ros... stobery mmg sgt2 byk la xtermasuk teh lagi :) 
jiran aku pesan lah ros n stoberi untuk kenduri tu... agak byk jugak la...tp yg xbest nye rehat aku jumaat tu di abeskan ngan p amik ros n p ladang stoberi amik stober!! uwargghh maka nya kelaparan la aku aritu!! rehat aku sej m je okes! xmcm kat kl 2jam lebih... :( sentap
okeh2 xmau merungut! aku ikhlas tolong... tp penat nye over!! mmg minggu tu aku xrest mane pon...tau2 je dah ptg ahad nk kena drive balik cameron!! esok nye isnin mula kan lagi cabaran idop kat tempat baru huhuhu....



kepada kawan2 yg nk dtg cameron highland rojer2 la aku k... insyaAllah aku bawak korg p beli stoberi murah!! insyaAllah terbaik dr ladang.....oppps lupe aku promosi free je ni xde komisyen pon! tolong kengkawan jerk...
pape pon selamat plan bercuti huhuhu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...