Monday, April 1, 2013

fiesta astro belia 1malaysia

salam semua.... dah lama xupdate kat blog winsu bangat!! ape kabar sume...?? sabtu ahad lepas dgn jaya nye aku xbalik kg... nekad ok! so aku pon melepakkan diri kat tanah tinggi ni...huhu 
sebenarnya bkn sesaja lepak ari sabtu pg tu aku join sukarelawan wat keja amal sempena program fiesta astro belia 1 malaysia!! penat mmg penat dr kol7 pg dah terconggok kat lot paking seb baik ade khemah bagai...dan nasib bek gak cameron kan...so xde la panas mane hehehhe....
dlm kol4 ptg gak br dapat balik umah, balik mandi je pastu sambung cuci mata cuci poket pasar malam brinchang... rugi la plak dah xbalik kg dok umah jerk...mmg berjalan jerk...
pastu malam nye sambung konsert freee hehehe..... antara nya amir ukays,jefri den, a to z, nadia af perghhh mmg bebaloi la aku sesakkn diri kat konsert tu dpt tgk group a to z!!! mmg aku suker bangat group tu hehehhehe....
tapu xde pon dpt amik pic bagai... org ramai der...lg pon malu hahahahha.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...