Sunday, April 28, 2013

Fullboard!

Salam semua..samat berhujung minggu :)

Arini aku nye aktiviti full! Pagi2 dah bangun g wat partime kat kantin skolah zaman aku dulu2 almaklum la arini ade skolah ganti, yg pasti sbb ape aku xtau :) dari kol8pg sampai kol12 aku setia kat sana..penat sgt! Tp bila tgk gelagat adik2 skolah tetiba rinduuuu sgt zaman skolah dulu :(

Balik je rumah cargas siap nk g kenduri bertunang anak sdara makcik aku! Dah janji kan kena la g w/pon agak jauh dan sbnr aku dok penat g :( dari umah mak aku ke umah kenduri makan masa sejam gak la ape pon xbleh..xg risau makcik aku kecik ati lak layan...

Kol3lebih kot sampai balik umah mak aku dr umah kenduri,mandi2 siap aku g bandar raub plak dok cari bengkel keta nk p wat bedah siasat nape keta meragam! Dah alang2 meragam sket tu baik p btolkan so diakhirnye terbang la $$$$$ aiyooo camni bila nk kaya???

Dekat 2jam gak la melopong je kat bengkel dok tunggu keta siap ari pon dah gelap,nk soping barang sendiri pon xboleh! Raub bkn cam kl kol11 malam ade g mall bukak sobs sobs..balik je la pas cuci mata round2 bandar.

Skang dah kat rumah lebih tepat g dlm bilik sambil2 layan mata nk beradu sempat update lagiksss penattt sgt arini!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...