Friday, March 22, 2013

alhamdulillah...yeayy!

salam semua, entry di lewat malam... eh dah nk pg gak ni....kesebokkan melanda tu yg jarang ada peluang nk story2 kat cn...
so story terbaru,akhirnye cuti aku LULUS! yeayyy alhamdulillah w/pon terpaksa rela wat perjanjian dgn big bos! layan kan aje w/pon aku xyakin boleh wat mengikot permintaan big bos tu janji aku dpt cuti!! so doa kan aku erk untuk minggu depan.....fuhhh semoga aku berjaya...caiyoookkk...
skang bersiaran dr kg tercinta, rest dl pas drive sensorg dr cameron ke raub! sok insyaAllah xde aral melintang akan ku terjah kole lumpor......
YEAY KOLE LUMPOR AKU DTG,! giler xcited.... dekat 3bulan aku xjejak kaki kat kole lumpor rindukan sesuatu....tp ape erk?? semoga perjalan aku esok baik2 je...


mood soping sudeh mari der!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...