Thursday, February 13, 2014

Alhamdulillah today is my day!!

Syukur alhamdulillah allah panjang kan umor aku lg... Semoga dpt berkat dunia akhirat amin... Perjalanan arini sgt lancar n baik2 jerk.. Pepagi satu opis nyanyikan lagu besday tok... Sumpah tocing huhu..
Sepanjang harini ramai sgt wish besday n doa kan yg terbaik tok aku... Pape pon xterbalas ucapan dan doa korg... Moga kita2 semua sentiasa dlm lindungan Nya amin...
Kdg3 rasa cam xde kwn..cam xde org syg!! Mood sentap... Tp arini bukti ramai org syg aku!! I love u all tooooo.... Xmoh bg masa berjalan boleh?? Nak arini je sampai bebila..hehe
Suprise xsangka2 dr family kat kg.. Mintak tolong housemate belikan kek tok aku...huhu xsempurna besday tanpa kek! Cam bebudak kan? Lantakkan ape org nak ckp ade aku kesah!! Feelinggg tocing jugakkk...
Sempat jugak hadirkan diri kenduri doa selamat..di hari baik menambah pahala mengambil berkat!! N tenkiu my frenn nyanyikan besday song pakej banje kek buatan sendiri!! Ooo i'm tocing lagikkksss..
Kesimpulan nya harini ari terbaik untok aku!! Semoga hari2 mendatang jugak baik2... Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...